Er is de voorbije maanden heel wat veranderd bij Anderlecht, maar niet al die beslissingen werden evengoed ontvangen. Zo kwam er veel kritiek om de beslissing om vanaf volgend seizoen Adidas als kledingleverancier te vervangen door Joma. Anderlecht beloofde zijn fans wel dat ze inspraak zouden krijgen in het ontwerp van het nieuwe shirt en houdt alvast woord.
Via zijn officiële kanalen lanceert Paars-Wit immers al een eerste vraag voor zijn supporters. Zij mogen immers kiezen welke slogan vanaf volgend seizoen op het shirt zal pronken. Daarvoor krijgen de fans vijf opties: 'COYM', 'We are Anderlecht', 'Allez les Mauves', 'Qui ne saute pas, est pas Bruxellois' ('Al wie niet springt, is niet van Brussel') of een zelf in te vullen vijfde optie.
Welke slogan wij jij volgend seizoen ergens op het nieuwe shirt zien pronken? 🤔 Geef je mening op https://t.co/or9iVrSniw
— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) 10 september 2018
Quel slogan voudrais-tu voir figurer quelque part sur notre maillot l’an prochain? 🤔 Donne ton avis sur https://t.co/or9iVrSniw pic.twitter.com/k8coqtdkKp