Standard heeft vandaag goed nieuws meegedeeld aan de fans. De Rouches stelden hun nieuwe truitjes voor en financieel was er ook nieuws. De Rouches sloten een driejarig contract af.
Sponsor Standard
"Circus, het hoofdmerk van de Belgische familiale groep Gaming1, en Standard kondigen met de nodige emotie een ultieme verlenging van 3 bijkomende seizoenen van hun samenwerking aan. In overeenstemming met de evoluerende regelgeving in de gamingsector markeert deze sponsoring het einde van een lange reeks voor beide historische partners en ze omvat ook enkele belangrijke aanpassingen. Zes maanden lang zullen de Standard-supporters het Circus-logo centraal op de truitjes van de spelers zien, wat een sterke en duurzame samenwerking onderstreept. Nadien zal het Circus-logo op de achterkant van de truitjes te zien zijn, aanvankelijk in een verhouding van 75 cm² en vanaf januari 2025 zal dit teruggebracht worden tot 50 cm² om te voldoen aan de regelgeving", deelde Standard mee.
Nieuwe truitjes
Pierre Locht, CEO van Standard de Liège, is tevreden. "We zijn verheugd om het partnership met Circus voor 3 seizoenen te kunnen verlengen. Ze zullen de komende zes maanden ook de hoofdsponsor (op onze truitjes) zijn. Hun voortdurende steun en inzet voor onze club en onze community is onverzettelijk. Deze samenwerking is meer dan alleen een commerciële overeenkomst; het is een samenwerking gebaseerd op gedeelde waarden van passie, solidariteit en toewijding voor de ontwikkeling van de sport. Spelers zullen vanaf zaterdag trots het Circus-logo op hun shirts showen."
De nieuwe truitjes kan je hieronder terugvinden.
Lees ook:
𝗡𝗼𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗲𝘂𝗿𝘀. 𝙉𝙤𝙩𝙧𝙚 𝙗𝙡𝙖𝙨𝙤𝙣. ✨
— Standard de Liège (@Standard_RSCL) June 29, 2024
The all-new RSCL 𝒙 @adidasfootball home kit is available now. 🛍️#RSCL #COYR 🔴⚪ pic.twitter.com/yIOOQCSojb