Céline Mawet werd bij Deinze plots aangesteld als CEO en moest de boel proberen te lijmen bij de noodlijdende club. Uiteindelijk ging het volledig mis bij Deinze en de Belgische tweedeklasser werd failliet verklaard. Nu heeft de ravissante Mawet verrassend een nieuwe uitdaging gevonden in België.
De 28-jarige Mawet werd CEO bij Deinze, maar dat verhaal duurde niet lang door het faillissement van de Belgische tweedeklasser. Nu gaat Mawet aan de slag bij RWDM. De voormalige studente journalistiek wordt de nieuwe Head of Marketing.
Verrassende stap
Mawet werd bij Deinze plots gepromoveerd van Communication & Marketing Manager tot CEO bij Deinze door de Luxemburgse investeringsgroep AAD. De club zat echter al té diep in de penarie en de gevolgen waren dan ook desastreus. Na een tijd van onzekerheid werd Deinze definitief failliet verklaard. Eerder maakte ze ook al een faillissement mee bij Moeskroen in 2022.
Nu gaat Mawet aldus aan de slag bij RWDM. Zo blijft ze verrassend genoeg toch actief in de voetballerij. “Met haar uitgebreide ervaring in sportcommunicatie en -marketing zal Céline Mawet ons marketingteam versterken en haar expertise delen, zodat we kunnen blijven groeien en meer kunnen bieden aan onze fans en partners”, aldus RWDM.
Promotie nakend
RWDM degradeerde afgelopen seizoen naar de Challenger Pro League, maar daar staat het nu op een derde plek. De Brusselse club mikt aldus weer op promotie naar de Jupiler Pro League. Mawet begint nu alvast aan een avontuur bij een club die stabieler is dan haar vorige werkgevers: Deinze en Moeskroen.