Celine Van Ouytsel werd in 2020 verkozen tot Miss België, maar het is ook algemeen geweten dat de Vlaamse schone een grote fan is van Royal Antwerp FC. Vorig seizoen werd ze meerdere keren in de tribunes gespot.
België mag zich weer aan hoge temperaturen verwachten en op Instagram zorgt Van Ouytsel voor nog meer hitte. De modebewuste ex-Miss België showt haar sexy kledij voor de aankomende warme zomerdagen.
TV-gezicht
Van Ouytsel is uiteraard niet enkel bekend geworden door haar status als Belgisch schoonste of het feit dat ze een supporter van Antwerp is. Ze is ook vaker te zien op TV en in de media. Afgelopen Europees Kampioenschap beoordeelde ze de truitjes van de deelnemende landen.
De Franse uittenues kregen de volle laag. “Dit vind ik echt niet mooi. Dat is nu toch een pyjama? Die haan als logo is op zich nog wel een schattig idee, maar ik begrijp niet waarom die zo groot moet zijn. Dit is door een voetbalwebsite verkozen tot mooiste? Ik word er vooral moe van, sorry”, luidde het oordeel tegenover Het Nieuwsblad.
The new France @equipedefrance 𝟐𝟎𝟐𝟒 𝑵𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝑻𝒆𝒂𝒎 𝒌𝒊𝒕𝒔 inspire new generations of players while honouring the greats of the past.
— Nike Football (@nikefootball) March 18, 2024
Made with 𝑫𝒓𝒊-𝑭𝑰𝑻 𝑨𝑫𝑽 to breathe with you 😮💨 in the moments that matter most. #NikeFootball pic.twitter.com/fU3Uq0aoJF
De truitjes van de Rode Duivels vielen meer in smaak. “Heel mooi. Ik ben blij dat ze niet voor een te felle kleur hebben gekozen, bordeaux oogt toch niet iets chiquer. En het is één van de trends dit fashionseizoen, dat hebben ze dus goed gezien. Dat er mensen vinden dat ze in écht rood moeten spelen? Dit kan voor mij nog net.”
🚨Shirt Alert🚨
— Classic Football Shirts (@classicshirts) March 14, 2024
Belgium 2024 Home🇧🇪
Their new home shirt features a much dark shade of red than usual, finished off with gold details to give a very classy look.
ℹ️Authentic available
🛒Shop Here - https://t.co/D1LRWA9zMr pic.twitter.com/fVA6Wz1odU
Modevoorbeeld
Van Ouytsel is aldus zeer modebewust en dat is ook duidelijk te zien op sociale media. Ze werkt samen met verschillende kledingmerken en dat moet uiteraard getoond worden. Niemand klaagt uiteraard en de ‘wauw’-comments zijn niet op twee handen te tellen.
Foto: Instagram