Donderdagavond stelde
Club Brugge zijn nieuwe ploeg voor het komende seizoen voor aan haar commerciële partners. Het deed dit met een stijlvolle show in de Brugse Kinepolis. Naast voorzitter Bart Verhaeghe, kwam ook kersvers Head of Business Development, Sam Berteloot aan het woord.
“Ik ben al van kleinsaf supporter van Club Brugge en heb er altijd van gedroomd om Club iets te kunnen bijbrengen. Op het veld is dat helaas niet gelukt, maar gelukkig krijg ik nu de kans om naast het veld." Met deze woorden opende Sam Berteloot zijn visie op het komende seizoen bij zijn nieuwe werkgever, Club Brugge. De man heeft heel wat ervaring in de sector, en werkte jaren als Managing Partner bij InSites Consulting.
Wat houden de taken van zo'n 'Head of Business Development' nu eigenlijk in? Berteloot komt aan het hoofd van het team dat
Blauw-Zwart vorig jaar restylde. Club Brugge werd toen meer actief op de sociale media, introduceerde met “No sweat, no glory†een nieuwe lijfspreuk, creëerde een nieuwe huisstijl en dergelijke meer. Komend seizoen wil men op die ingeslagen weg verdergaan door de invoering van sfeervakken, een nieuwe website en nog veel meer. "Al deze zaken willen we dit seizoen verder optimaliseren. We luisteren naar de fans en proberen hun ervaring op en naast het veld te versterken", aldus Berteloot.
Afsluiten deed hij met een dankwoord aan de huidige en nieuwe partners van Club Brugge. "Ik wil tot slot van de gelegenheid gebruik maken om onze huidige partners te bedanken, want zij geloven al jarenlang in ons en zijn onze stuwende kracht. Bovendien stel ik met trots ook onze nieuwe partners voor. Belgacom is sinds deze week onze nieuwe premium partner, en daarnaast zijn ook Hubo, Die Keure, Pizza Hut, SalesTalents en Star Balm partner geworden.â€