STVV kent een goed seizoen en ook commercieel zet de club de nodige stappen. STVV wil dankzij het Japanse DMM commercieel verder groeien. Het wil daarbij ook meer fans naar Stayen lokken.
Met Club Brugge ontvangt het een topclub en er werden al 9.000 tickets verkocht. “We willen maar al te graag dat Stayen elke week weer goed gevuld zit”, klinkt het bij het commerciële duo Yukari Seki en Stan Niesen in Het Belang van Limburg.
"We ondernamen daar ook al acties voor. We mikken fors op de jeugd. Dat kon je al zien aan de hervorming van de fandag, die bijna volledig op de jeugd was ingesteld. De liefde voor een club ontstaat al op jonge leeftijd, hé. Verder nodigden we zelfs de Japanse school uit Brussel al uit. Maar ook voor onze honkvaste abonnees plannen we nog acties. De tijd dat je sponsoring vindt door statisch pakketten aan te bieden, is verleden tijd. Dat is in Japan zo, maar ook in België. STVV is sportief terug aan een opmars bezig, maar ook binnen de andere geledingen. We zijn lokaal, nationaal en internationaal een interessant product."