Club Brugge zal er dit seizoen wat anders gaan uitzien en dat mogen we letterlijk nemen. Blauw-Zwart presenteerde onlangs al zijn nieuwe derde shirt en droeg dat al in zijn eerste oefenwedstrijd, op het veld van Heist. Vandaag kwam Club met nog meer nieuwigheid voor de komende jaargang, want ook het nieuwe thuisshirt werd voorgesteld.
De look van het shirt wordt daarbij lichtjes aangepast. De nieuwe outfit is voornamelijk zwart, met een grote verticale band op het midden van het shirt. Daarnaast zal de borst ook gesierd worden door een nieuwe hoofdsponsor. Daikin zal voortaan plaatsmaken voor gokkantoor Unibet. "We zijn zeer blij het grootste commerciële partnership uit de geschiedenis van Club Brugge te mogen aankondigen. Er was al enkele jaren heel wat interesse vanuit de Sports Betting-sector om met Club Brugge in zee te gaan. De keuze voor Unibet was er dan ook een die we bewust gemaakt hebben", legt CCO Bob Madou uit.
#WeNeverWalkAlone - ook in 2019-2020! 🔵⚫ pic.twitter.com/RMOVMguVxu
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 26 juni 2019
📝 Vanaf dit seizoen kiest Club voor Unibet als shirtpartner. De professionele marktleider in Sports Betting, die zich differentieert op vlak van verantwoord spelen, kiest voor een nog intensere samenwerking met Blauw-Zwart!
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 26 juni 2019
MEER | https://t.co/o72QG9Amuq pic.twitter.com/zp5MX3amBj
#WeNeverWalkAlone! 🔵⚫
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 26 juni 2019
MEER | https://t.co/NzSmnnrrzt pic.twitter.com/pSukHicGeX