KV Oostende haalt grote namen naar de club, maar de grote massa komt niet naar KVO kijken. De club hoopt daar met goede Play-Offs wat aan te kunnen veranderen.
"Die vijf thuiswedstrijden hebben een enorme weerklank bij onze businessklanten, maar op de supporters is het nog even wachten. Die 8000 mensen die in Brussel waren en anders nooit naar ons stadion komen, moeten we zo snel mogelijk aan ons binden. We verkochten gemiddeld 1100 seats. In meer dan de helft van de wedstrijden waren die 1500 plaatsen volledig uitverkocht. Daarnaast waren er gemiddeld 1500 viparrangementen, met pieken tot 1800", zegt commercieel manager Patrick Orlans in
Sport/Voetbalmagazine.
"De resterende plaatsen in de tribune vullen, daar werken we nu aan. We hebben nog altijd geen echte successupporters. Onze businessklanten komen nu al van heinde en ver. Nu moeten we de mensen met goed voetbal naar ons stadion lokken. Ik zeg niet dat we vierde moeten worden, maar die vierde plaats is wel onze doelstelling. KVO in Europa, dat zou een unieke campagne opleveren."