Club Brugge toonde zich deze mercato al erg actief en niet alleen aan uitgaande zijde. Zo werden met Vladimir Gabulov, Krépin Diatta en Ivan Tomecak al drie nieuwe namen binnengehaald. En nu wordt ook 'versterking' aan de bestuurskamer toegevoegd.
Zo meldde Blauw-Zwart via de officiële kanalen dat het een samenwerking met Bob Madou is aangegaan. De huidige merkstrateeg van de VRT is een bekende naam binnen de Belgische voetballerij, zo was hij van 2011 tot 2016 actief als communicatiedirecteur bij de KBVB. Op Jan Breydel zal Madou de functie van 'senior marketing partner' uitoefenen, hij moet het merk 'Club Brugge' verder uitbreiden.
Manager Vincent Mannaert is alvast in de wolken met de komst van Madou. "Ik ken Bob al lang en een samenwerking met Club Brugge was nooit ver weg. Zijn ervaring als manager in topsport omgevingen in binnen - en buitenland in combinatie met zijn expertise als merkstrateeg voor sport - en media merken maken hem tot een uniek profiel dat Club Brugge nog niet in de rangen had", klinkt het op de clubwebstek.
En ook Madou zelf is tevreden met zijn nieuwe functie, die hij vanaf 1 februari zal bekleden. Hij blijkt immers al langer een aanhanger van Blauw-Zwart. "Het is een voorrecht om als Bruggeling en Club Brugge fan in hart en nieren mijn professionele steentje te mogen bijdragen aan deze club. Ik heb het bedrijf Club Brugge leren kennen als een erg stabiele topclub die met een weldoordachte organisatie sportieve en economische resultaten boekt en zo ontzettend veel Belgen beroert."