Club Brugge beleefde een uiterst opmerkelijk seizoen. Tot midden maart kwakkelde het, maar dan vielen met de aanstelling van Nicky Hayen plots alle puzzelstukjes in elkaar en zette het nog enkele unieke prestaties neer. Blauw-Zwart schopte het tot de halve finale van de Conference League en veroverde na een huzarenstukje in de play-offs nog de landstitel.
Nu het feestgedruis stilaan gaan liggen is, kan er volop werk gemaakt worden van volgend seizoen. De definitieve aanstelling van Hayen werd al bekrachtigd en het programma voor de voorbereiding al vastgelegd, maar nu pakt Club nog uit met verrassend nieuws. Ze gaan in zee met een nieuwe teamwear-partner.
Club Brugge gaat in zee met Castore
De voorbije zeven jaar werkte Club daarvoor samen met het Italiaanse merk Macron, maar daar komt nu een einde aan. In plaats daarvan gaan ze bij Club in zee met Castore, een Brits bedrijf. "De creativiteit en passie van dit cool merk is een perfecte match met waar wij als Club voor staan", stelt CEO Bob Madou.
Castore bestaat pas sinds 2015, maar wist de voorbije jaren al samenwerkingen met enkele grote clubs te sluiten. Onder meer Bayer Leverkusen, Athletic Bilbao, Rangers en Feyenoord gingen al met het werk in zee. Bij Castore zijn ze blij dat ook Club nu in dat rijtje beland.
In de voetsporen van Leverkusen en Feyenoord
"We zijn zeer verheugd over het afsluiten van deze meerjarige overeenkomst met Club Brugge", aldus Tom Beahon, CEO van Castore. "Deze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitieuze groeistrategie voor de Europese markt. We kijken ernaar uit om ons partnerschap met Club Brugge in het komende seizoen verder te versterken."
Club Brugge 𝑿 Castore! 🤝👕@CastoreEngland is de nieuwe teamwear-partner van Club! 😍
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) June 14, 2024